در سلوری یک محصول، چند فروشنده داره

غذای خشک سگ مینی ادالت رویال کنین Mini Adult فله 1 کیلوگرم

روش‌های پرداخت
  • محصول
  • توضیحات
  • ویژگی‌ها
  • نظر کاربران

معرفی غذای خشک سگ مینی ادالت رویال کنین

یک غذای کامل برای سگ‌های بالغ نژادهای مینیاتوری که توسط برند فرانسوی رویال کنین تولید شده است تا نیازهای خاص تغذیه‌ای حیوان را برآورده کند. این غذا منبع غنی پروتئین است و به تقویت ماهیچه و عضلات سگ مینی ادالت کمک می‌کند. از دیگر خواص این غذای خشک کنترل وزن ایده‌آل حیوان، تامین انرژی روزانه و حفظ سلامت پوست و موی سگ بالغ نژاد کوچک است. این غذا از مواد اولیه باکیفیت و فرمولاسیون خاص تولید شده و طعم مورد پسند سگ‌ها رادارد.

کنترل وزن سگ‌های نژاد کوچک امر بسیار مهمی است که باید در انتخاب رژیم تغذیه‌ای آن‌ها مد نظر قرار بگیرد. رویال کنین غذای خشک مینی ادالت را طوری تولید کرده است که انرژی روزانه مورد نیاز حیوان تامین شود ولی کالری اضافی دریافت نکند. همچنین ال کارنتین موجود در این غذا، موجب متعادل کردن سوخت و ساز بدن سگ مینیاتوری می‌شود و به این ترتیب حیوان در معرض خطر چاقی و به دنبال آن دیابت و مشکلات عروقی قرار نخواهد گرفت. از طرف دیگر اکثر سگ‌های مینیاتوری، موهای بلند و زیبایی دارند و لازم است در تغذیه آن‌ها به تقویت پوست و موی حیوان توجه شود. همانطور که رویال کنین این کار را انجام داده و با افزودن اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 به ترکیبات غذا، به سلامت پوست و درخشش موی سگ مینیاتوری کمک کرده است.

مشخصات غذای خشک سگ مینی ادالت رویال کنین

از دیگر مشخصات این غذا باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تامین انرژی روزانه مورد نیاز سگ مینیاتوری
  • افزایش سوخت و ساز سگ بالغ نژاد کوچک
  • داشتن پروتئین‌های سبک و قابل هضم برای حفظ توده‌های عضلانی
  • داشتن مواد مغذی برای حفظ سلامت سگ

این محصول حاوی فیبر است که به افزایش تحرکات روده و جلوگیری از یبوست در حیوان کمک زیادی می‌کند. وجود ویتامین E در این غذا به تقویت سیستم ایمنی سگ بالغ مینیاتوری کمک زیادی می‌کند.

اگر به دنبال خرید غذای خشک سگ مینی ادالت رویال کنین Mini Adult اصل و اورجینال هستید، بازار آنلاین سلوری بهترین پت شاپ‌ها را برای خرید مطمئن این محصول به شما معرفی می‌کند. 


جهت مشاهده و خرید غذای سگ متنوع در سلوری کلیک کنید.


ویژگی‌ها
برند
رویال کنین - Royal Canin
مدل
Mini Adult
مناسب برای
نژاد سگ
کشور سازنده
فرانسه
گروه سنی
موارد مشابه
نظر کاربران

هیچ نظری یافت نشد

برچسب‌ها
ارسال به موقع سفارش‌ها

سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رسد

ضمانت سلامت و کیفیت محصولات

فقط محصولاتی را ارائه می دهیم که از کیفیت آنها مطمئن هستیم

مهلت ۷ روزه مرجوعی محصولات

شما 7 روز فرصت دارید تا خرید خود را ارزیابی کنید