در سلوری یک محصول، چند فروشنده داره

غذای خشک توله سگ مینی ایندور پاپی رویال کنین Mini Indoor Puppy وزن 1.5 کیلوگرم

1,177,200 تومان مشاهده قیمت‌های دیگر
اتمام موجودی
روش‌های پرداخت
  • محصول
  • فروشندگان محصول
  • توضیحات
  • ویژگی‌ها
  • نظر کاربران
فروشندگان محصول
1,177,200 تومان
انقضا:   نامشخص

معرفی غذای خشک توله سگ مینی ایندور پاپی رویال کنین

این محصول یکی از بهترین غذاهایی است که می‌توانید به توله سگ‌های مینی که بیشتر وقت خود را در خانه می‌گذرانند، بدهید. از آنجا که وزن این توله سگ‌ها نباید در سن 2 تا 10 ماهگی بیشتر از 4 کیلوگرم باشد، این محصول به حفظ تعادل وزن در آن‌ها کمک می‌کند. در عین حال غذای خشک توله سگ مینی ایندور پاپی رویال کنین Mini Indoor Puppy حاوی پروتئین قابل هضم و سبک و کربوهیدرات‌های باکیفیت است.

نیازهای اولیه توله سگ در همان ماه‌های اول بعد از تولد اهمیت زیادی دارد. از سوی دیگر شما از 2 ماهگی، توله سگ مینیاتوری را از شیر می‌گیرید که بدن او ضعیف می‌شود. سیستم ایمنی این حیوان بعد از تمام شدن شیر مادر، در معرض بیماری است. به همین دلیل در غذای خشک توله سگ مینی ایندور پاپی رویال کنین Mini Indoor Puppy آنتی اکسیدان‌هایی مثل ویتامین E و ویتامین C وجود دارد. رویال کنین برای کمک به سیستم گوارش توله سگ‌های مینیاتوری از پروتئین‌های سبک و قابل هضم (L.I.P) استفاده کرده است. وجود مقدار زیادی فیبر هم به تحرکات روده و جلوگیری از یبوست در حیوان کمک زیادی می‌کند. از سوی دیگر این غذا دارای اسیدهای چرب امگا 3 (EPA و DHA) برای حمایت از پوست و موی توله سگ مینیاتوری است. مصرف این غذا ضمن اینکه به سلامت کلی بدن سگ‌های مینیاتوری کمک می‌کند، بدنشان را در مقابل بیماری‌ها نیز مقاوم‌تر می‌سازد.

مشخصات غذای خشک توله سگ مینی ایندور پاپی رویال کنین

سایر مشخصات این محصول عبارت است از:

  • کاهش بو و حجم مدفو در حیوان
  • داشتن کربوهیدرات باکیفیت برای تأمین انرژی مورد نیاز برای فعالیت بدنی حیوان
  • داشتن پروتئین برای حفظ توده‌های عضلانی

رویال کنین برای درست کردن این غذا از ترکیباتی مثل پروتئین خشک شده طیور، برنج، چربی‌های حیوانی، ذرت، پروتئین گیاهی ایزوله، آرد ذرت، تفاله چغندر، پروتئین‌های حیوانی هیدرولیز شده، مواد معدنی، گلوتن ذرت، روغن ماهی، روغن سویا و ... استفاده کرده است. می‌توانید با ترکیب این محصول با انواع پوچ و کنسرو سگ یک وعده غذایی لذیذ برای حیوان‌تان فراهم کنید.

اگر قصد خرید غذای خشک توله سگ مینی ایندور پاپی رویال کنین Mini Indoor Puppy را دارید، پت شاپ‌های بازار آنلاین سلوری این محصول را با قیمت‌های مناسب در اختیار شما قرار می‌دهند.


جهت مشاهده لیست غذای سگ متنوع در سلوری کلیک کنید.


ویژگی‌ها
برند
رویال کنین - Royal Canin
مدل
مینی ایندور پاپی - Mini Indoor Puppy
مناسب برای
نژاد سگ
کشور سازنده
فرانسه
گروه سنی
موارد مشابه
نظر کاربران

هیچ نظری یافت نشد

برچسب‌ها
ارسال به موقع سفارش‌ها

سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رسد

ضمانت سلامت و کیفیت محصولات

فقط محصولاتی را ارائه می دهیم که از کیفیت آنها مطمئن هستیم

مهلت ۷ روزه مرجوعی محصولات

شما 7 روز فرصت دارید تا خرید خود را ارزیابی کنید