در سلوری یک محصول، چند فروشنده داره

غذای پوچ گربه بالغ گاسترواینتستینال رویال کنین Gastrointestinal وزن 85 گرم

90,500 تومان مشاهده قیمت‌های دیگر
اتمام موجودی
روش‌های پرداخت
  • محصول
  • توضیحات
  • ویژگی‌ها
  • نظر کاربران

غذای پوچ گربه بالغ گاسترواینتستینال رویال کنین Gastrointestinal وزن 85 گرم

این محصول رویال کنین به منظور کمک به سلامت دستگاه گوارش گربه بالغ با حساسیت سیستم گوارش تهیه شده است. چربی و کالری بالای این غذای مرطوب باعث حفظ سلامت سیستم گوارش گربه و جلوگیری از ابتلا به یبوست و بوی بد مدفوع می شود. اگر می‌خواهید بدانید غذای پوچ گربه بالغ گاسترواینتستینال رویال کنین Gastrointestinal چه ویژگی‌ها و مشخصاتی دارد، این مطلب را تا انتها بخوانید.

معرفی غذای پوچ گربه بالغ گاسترواینتستینال رویال کنین

اگر همیشه حفظ سلامت سیستم گوارش گربه برایتان یک معضل است و گربه شما به دلیل مشکلات روده، با یبوست مواجه می‌شود، همین حالا این محصول رویال کنین را برای او خریداری کنید. در این محصول از اسیدهای چرب امگا 3، EPA و DHA از روغن ماهی استفاده شده است که در تسکین سیستم گوارش گربه‌ها تاثیر زیادی دارد. از سوی دیگر آنتی‌اکسیدان‌هایی که در این غذای گربه بالغ استفاده شده است، به تقویت سیستم ایمنی بدن این حیوان خانگی کمک زیادی می‌کند.

مشخصات غذای پوچ گربه بالغ گاسترواینتستینال رویال کنین

اگر گربه شما معده حساسی دارد و هضم پروتئین غذا برای او دشوار است، باید محصولی با ترکیب پروتئین سبک خریداری کنید. این غذای پوچ رویال کنین همین ویژگی را دارد و به دلیل اینکه حاوی پروبیوتیک است، می‌تواند به سلامت روده‌های گربه کمک زیادی کند. سایر ویژگی‌های این محصول عبارت است از:

  • تأمین مواد مغذی مورد نیاز بدن گربه
  • بهبود اشتهای گربه‌های ضعیف و بیمار

این غذا با طعم دلپذیر و مورد علاقه گربه‌های بالای یک سال تهیه شده است و به همین دلیل اشتهای آن‌ها را برای خوردن غذا بیشتر می‌کند. اگر فکر می‌کنید گربه شما به دلیل مشکلات گوارشی به یک غذای خوب نیاز دارد، غذای پوچ گربه بالغ گاسترواینتستینال رویال کنین Gastrointestinal را با اطمینان از اصالت محصول، از بازار آنلاین سلوری تهیه کنید.

ویژگی‌ها
برند
رویال کنین - Royal Canin
مدل
Gastrointestinal Adult
مناسب برای
نوع غذای تر
نژاد گربه
کشور سازنده
فرانسه
گروه سنی
موارد مشابه
نظر کاربران

هیچ نظری یافت نشد

برچسب‌ها
ارسال به موقع سفارش‌ها

سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رسد

ضمانت سلامت و کیفیت محصولات

فقط محصولاتی را ارائه می دهیم که از کیفیت آنها مطمئن هستیم

مهلت ۷ روزه مرجوعی محصولات

شما 7 روز فرصت دارید تا خرید خود را ارزیابی کنید