در سلوری یک محصول، چند فروشنده داره

خمیر مالت پلاس گربه تریکسی وزن 100 گرم

319,200 تومان مشاهده قیمت‌های دیگر
اتمام موجودی
روش‌های پرداخت
  • محصول
  • توضیحات
  • ویژگی‌ها
  • نظر کاربران

خمیر مالت پلاس گربه تریکسی وزن 100 گرم

یکی از بهترین محصولاتی که برای کاهش هربال در گربه‌ها کاربرد دارد، خمیر مالت است. تریکسی از جمله برندهای معروفی است که این خمیر مالت را با استفاده از ترکیبات مغذی تهیه می‌کند. ضمن اینکه مصرف خمیر مالت پلاس گربه تریکسی در هضم غذا و رفع سوءهاضمه در گربه‌ها نیز موثر است. این غذا با داشتن مواد پری بیوتیک و ایمونوگلوبولین می‌توانید سیستم گوارش گربه‌ها را نیز تقویت کند.

معرفی خمیر مالت پلاس گربه تریکسی

گربه‌ها برای تمیز کردن موهای بدن خود به لیس زدن عادت کرده‌اند و برای همین همراه با لیس زدن بدن، مقدار زیادی مو را می‌بلعند. دفع نشدن این موها باعث پیچ خوردگی معده و حتی استفراغ گلوله مو می‌شود. اما اگر خمیر مالت را چند بار در ماه مصرف کنند، به دفع موهای زائد کمک زیادی می‌کند. خمیر مالت پلاس گربه تریکسی یکی از بهترین محصولاتی است که باید در ماه چند بار برای گربه خود تهیه کنید.

مصرف این خمیر مالت به دلیل داشتن ایمونوگلوبولین به تقویت سیستم ایمنی گربه نیز کمک زیادی می‌کند. از سوی دیگر اگر حیوان خانگی شما به سوءهاضمه مبتلاست، آن را درمان می‌کند.

مشخصات خمیر مالت پلاس گربه تریکسی

برخی مشخصات این محصول عبارت است از:

  • داشتن 33.5 درصد چربی برای تأمین انرژی مورد نیاز بدن گربه
  • داشتن پروتئین برای تقویت عضلات حیوان
  • داشتن فیبر برای کمک به دفع مواد زائد

یکی از بهترین محصولاتی که به دلیل داشتن ترکیباتی مثل تخم‌مرغ، چربی‌های گیاهی و حیوانی می‌تواند در پیشگیری از هربال در گربه‌ها تاثیر مفید داشته باشد. از سوی دیگر خاکستر خام موجود در این خمیر مالت به تأمین کلسیم و فسفر جهت تقویت استخوان‌ها و دندان‌های گربه تاثیر زیادی دارد.

اگر به دنبال خرید خمیر مالت پلاس گربه تریکسی اصل و باکیفیت هستید، می‌توانید این محصول را از معتبرترین فروشگاه‌های پت شاپ در بازار آنلاین سلوری خریداری نمائید.

ویژگی‌ها
برند
تریکسی - Trixie
مدل
Malt Plus
مناسب برای
نوع تشویقی
نژاد گربه
کشور سازنده
گروه سنی
موارد مشابه
نظر کاربران

هیچ نظری یافت نشد

برچسب‌ها
ارسال به موقع سفارش‌ها

سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رسد

ضمانت سلامت و کیفیت محصولات

فقط محصولاتی را ارائه می دهیم که از کیفیت آنها مطمئن هستیم

مهلت ۷ روزه مرجوعی محصولات

شما 7 روز فرصت دارید تا خرید خود را ارزیابی کنید