در سلوری یک محصول، چند فروشنده داره

تشویقی سوسیسی گربه وینستون بسته ۲۰ عددی حاوی 4 طعم وزن 40 گرم

190,400 تومان مشاهده قیمت‌های دیگر
اتمام موجودی
روش‌های پرداخت
  • محصول
  • توضیحات
  • ویژگی‌ها
  • نظر کاربران

معرفی تشویقی سوسیسی گربه وینستون

اگر می‌خواهید گربه شما در طی روز انرژی زیادی برای فعالیت بدنی داشته باشد، تشویقی سوسیسی گربه وینستون بهترین گزینه است. البته باید این محصول را به عنوان یک میان وعده به حیوان بدهید. این تشویقی برای گربه‌های بالغ مناسب‌تر است. این بسته تشویقی شامل 4 طعم گوشت و مالت، جوجه و تخم مرغ، اردک و تخم کتان و همچنین بره و علف گربه است. از آنجا که این تشویقی حاوی مقدار زیادی اینولین است، باعث افزایش قدرت هضم و تنظیم فلور روده گربه می‌شود.  

برای میان وعده گربه‌ها باید از غذاهای مقوی، انرژی‌زا و سالم استفاده کنید که این محصول وینستون می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. این تشویقی لذیذ و کم کالری تنها نیازهای تغذیه‌ای گربه شما را برطرف می‌کند و باعث چاقی حیوان نمی‌شود. البته به شرط اینکه در مصرف آن زیاده‌روی نکرده باشید! گربه‌ها عاشق غذاهایی هستند که در آن‌ها از مواد غذایی حیوانی و گیاهی به طور یکسان استفاده شده باشد. استفاده از گوشت پرندگان و گیاهان در تشویقی گربه وینستون باعث تأمین بخش زیادی از نیازهای تغذیه‌ای گربه برای فعالیت‌های روزانه می‌شود. نداشتن مواد نگهدارند، رنگ و طعم مصنوعی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این تشویقی وینستون است.

مشخصات تشویقی سوسیسی گربه وینستون

از مشخصات این تشویقی باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • داشتن ویتامین E برای تقویت سیستم گوارش گربه
  • داشتن آنتی اکسیدان برای خنثی کردن اثرات رادیکال‌های آزاد
  • داشتن پروتئین برای حفظ توده‌های عضلانی حیوان

این محصول نه تنها به حفظ سلامت کلی گربه‌ها کمک زیادی می‌کند، بلکه در تقویت اشتهای حیوان نیز تاثیر زیادی دارد. اگر به دنبال افزایش اشتهای گربه هستید، می‌توانید این محصول را به عنوان میان وعده او انتخاب کنید. وجود ترکیبات گیاهی و حیوانی در این تشویقی، مصرف آن را برای گربه ضروری کرده و انرژی او را بالا می‌برد.

برای خرید تشویقی سوسیسی گربه وینستون اصل و باکیفیت، می‌توانید این محصول را از  بازار آنلاین سلوری سفارش بدهید و در اسرع وقت در شهر خودتان تحویل بگیرید


برای مشاهده و خرید غذای گربه متنوع در سلوری کلیک کنید.


ویژگی‌ها
برند
وینستون - Winston
مدل
Mini Sausage
مناسب برای
نوع تشویقی
نژاد گربه
کشور سازنده
گروه سنی
موارد مشابه
نظر کاربران

هیچ نظری یافت نشد

برچسب‌ها
ارسال به موقع سفارش‌ها

سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رسد

ضمانت سلامت و کیفیت محصولات

فقط محصولاتی را ارائه می دهیم که از کیفیت آنها مطمئن هستیم

مهلت ۷ روزه مرجوعی محصولات

شما 7 روز فرصت دارید تا خرید خود را ارزیابی کنید