در سلوری یک محصول، چند فروشنده داره

غذای خشک گربه کیتن رفلکس پلاس با طعم مرغ فله 500 گرم

روش‌های پرداخت
  • محصول
  • توضیحات
  • ویژگی‌ها
  • نظر کاربران

غذای خشک گربه کیتن رفلکس پلاس با طعم مرغ فله 500 گرم

این محصول رفلکس پلاس یکی از بهترین غذاهایی است که برای بچه گربه‌ها تولید کرده است. این غذا برای تمام نژادهای بچه گربه از 2 تا 12 ماه مناسب است. وقتی بچه گربه را از شیر مادر می‌گیرید، نیازهای تغذیه‌ای بیشتری دارد و سیستم ایمنی حیوان در معرض خطر بیماری‌هاست. برای جلوگیری از ضعیف شدن بچه گربه می‌توانید غذای خشک گربه کیتن رفلکس پلاس با طعم مرغ را به این حیوان بدهید که ویژگی‌های غذا در ادامه آمده است.

معرفی غذای خشک گربه کیتن رفلکس پلاس با طعم مرغ

همانطور که در اسم این محصول مشخص است، طعم مرغ دارد که گربه‌ها به آن علاقمند هستند. این غذا حاوی ترکیباتی است که تمامی نیازهای تغذیه‌ای حیوان را برطرف می‌کند. وجود پروتئین‌های سبک و قابل هضم (L.I.P) در این غذا به تقویت سیستم گوارشی و رشد توده‌های عضلانی در بچه گربه‌ها کمک زیادی می‌کند.

همچنین رفلکس پلاس برای تهیه غذای خشک گربه کیتن رفلکس پلاس با طعم مرغ از ذرت هیدرولیزشده استفاده کرده است. این ماده حاوی سوپر پری بیوتیک است که باعث تقویت سیستم گوارشی بچه گربه‌ها می‌شود.

وقتی حیوان خانگی این غذا را می‌خورد، بدون تغییر وارد روده بزرگ او می‌شود و در آنجا باکتری‌های گوارشی Bifidobacteria و Lactobacilli غذا را تجزیه می‌کنند. نتیجه این فرآیند کاهش بیماری‌های گوارشی و نفخ در بچه گربه است.

مشخصات غذای خشک گربه کیتن رفلکس پلاس با طعم مرغ

سایر مشخصات این غذا عبارت است از:

  • داشتن کلسیم و ویتامین D برای تقویت استخوان‌ها و دندان‌های بچه گربه
  • تقویت سیستم ایمنی بدن گربه به دلیل وجود ویتامین E و C در غذا
  • داشتن 36 درصد پروتئین برای تقویت توده‌های عضلانی در گربه

این غذا با ترکیباتی تهیه شده است که نیازهای گربه در حال رشد را برطرف می‌کند. از جمله مواد موجود در این محصول باید به پروتئین مرغ (دهیدراته)، ذرت، چربی مرغ، برنج، تفاله چغندر، مخمر آبجو، بذر کتان، نمک و گیاه یوکا اشاره کنیم.

اگر به دنبال خرید غذای خشک گربه کیتن رفلکس پلاس با طعم مرغ باکیفیت هستید، می‌توانید با اطمینان خاطر از اوریجینال بودن این محصول، همین حالا سفارش خود را در بازار آنلاین سلوری ثبت نمائید.

ویژگی‌ها
برند
رفلکس - Reflex
طعم
مدل
kitten with chicken
مناسب برای
نژاد گربه
کشور سازنده
گروه سنی
موارد مشابه
نظر کاربران

هیچ نظری یافت نشد

برچسب‌ها
ارسال به موقع سفارش‌ها

سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رسد

ضمانت سلامت و کیفیت محصولات

فقط محصولاتی را ارائه می دهیم که از کیفیت آنها مطمئن هستیم

مهلت ۷ روزه مرجوعی محصولات

شما 7 روز فرصت دارید تا خرید خود را ارزیابی کنید